BÜYÜKŞEHİR’DEN EMEKLİ EVİ ÜYELERİNE SABAH SPORU

Mersin Büyükşehir Belediyesi, emeklilerin aktif ve sağlıklı yaş almasına katkı sunmak amacıyla Yenişehir ve Mezitli Emekli Evleri’nde ‘Sabah Sporu’ etkinliği başlattı. Haftanın iki günü düzenlenen etkinlikte emekliler hem spor yapıyor hem de sosyalleşiyor.

Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ile Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı’nın ortaklaşa yürüttüğü çalışma kapsamında, Emekli Evi üyeleri sabah saatlerinde sahilde bir araya geliyor. Yazdan kalma tertemiz sahil havasında eşofmanlarını giyerek spor alanına gelen emekliler, Büyükşehir bünyesinde görev yapan eğitmenler eşliğinde egzersiz yapıyor.

Yenişehir ve Mezitli Emekli Evleri’nde haftanın 2 günü 09.00–10.00 saatleri arasında gerçekleştirilen sabah sporu sayesinde emekliler, güne hareketli başlarken aynı zamanda sosyal ilişkilerini de güçlendiriyor.

“Emekliler aktif yaş alsın diye sabah sporunu başlattık”

Emekli Evleri Sorumlusu Ertuğrul Bozkurt, ‘Sabah Sporu’ projesinin ikinci haftasında olduklarını belirterek şunları söyledi:

“Sabah 09.00-10.00 saatleri arasında sahilde spor yapıyoruz. Misafirlerimiz oldukça memnun, katılım da her geçen gün artıyor. Çünkü emeklilerimiz birbirleriyle etkileşim kurup daha çok kişiyi davet ediyorlar. Projemiz, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ile Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı’nın ortak çalışması. Yenişehir ve Mezitli Emekli Evi’nde gerçekleşen sabah sporu aktivitesi, Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi’nin görevlendirdiği iki hocamız eşliğinde yapılıyor.”

“Hem hareket ediyoruz hem sosyalleşiyoruz”

Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği etkinlikleri yakından takip ettiğini ifade eden emekli vatandaş Hüseyin Ünal, duygularını şu sözlerle dile getirdi:

“Büyükşehir’in aktiviteleri ve etkinlikleri çok güzel. Çalışmalarını seviyor ve takdir ediyorum. Bütün etkinlikler güzel ama spor çok daha önemli. Keşke herkesin zamanı olsa da spor yapabilse. Başkanımız Vahap Seçer’e ve emeği geçenlere teşekkür ediyorum.”

Etkinliği “iyi düşünülmüş bir çalışma” olarak nitelendiren emekli Süheyla Tancıl ise,
“Ortam çok güzel, sıcacık. Hocamızı da çok seviyorum. Büyükşehir, emeklileri topluma kazandırıyor, sosyalleşmelerini sağlıyor. Ben sadece spor için gelmiyorum; sosyalleşmek, arkadaş edinmek ve çevreyle ilgilenmek de güzel bir şey.” diye konuştu.

https://twitter.com/SilifkeGazetesi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir